Heb jij een sterk analytisch vermogen? Ben je gepassioneerd door technologie en payroll? Zou je het fijn vinden om deze passie in te zetten om klanten te servicen? Lees dan zeker verder!
Welkom bij Acerta!
Acerta is een hr-dienstengroep die ondernemers ondersteunt in elke fase van hun groeiproces. Ons doel is om starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders maximaal te ontzorgen. Als hr-partner bieden we persoonlijke service met een brede waaier aan advies, diensten en toepassingen rond loonadministratie, sociale zekerheid, vestigingsformaliteiten en de ontwikkeling van menselijk kapitaal.
Ons motto? De kracht van mensen
In alles wat we doen, gaan we voor de kracht van mensen. Onze 1.750 medewerkers zijn onze grootste troef om specifieke klantsituaties te begrijpen en klanten te begeleiden naar een optimale oplossing. Als één team gaan we uitdagingen aan en zijn fier op wat we samen bereiken.
Benieuwd naar de jobmogelijkheden bij Acerta?
Om klanten te helpen met de installatie en implementatie van onze Arno loonmotor, zijn we momenteel op zoek naar een T
echnical Consultant Payroll & Loonadministratie.
Naast de klassieke diensten van het sociaal secretariaat, biedt Acerta ook een loonmotor (Arno) aan klanten die zich voornamelijk in de publieke sector of in de social profit bevinden. Deze loonmotor laat de klanten toe om hun loonberekeningen en personeelsadministratie zelfstandig uit te voeren. Als Technical Consultant zal je de klanten ondersteunen om deze tool op maat te installeren en te implementeren.
Wat doe je?
Op een efficiënte en effectieve manier analyseer je de loonverwerkingsprocessen bij bestaande en nieuwe klanten en pas je de loonmotor aan volgens de mogelijkheden die deze aanbiedt.
Je werkt preventieve en/of corrigerende maatregelen uit n.a.v. vastgestelde incidenten en gecapteerde klantensignalen.
Je gaat op zoek naar tijdelijke of structurele oplossingen om de loonverwerkingscyclus van de klant te garanderen.
Je werkt mee aan de ontwikkeling van nieuwe - en de optimalisatie van bestaande modules. Je doet dit door input te geven en regelmatig te evalueren. Je gaat hiervoor regelmatig in overleg met je collega’s van het business development team.
Je perspectief
Als Service Consultant binnen het ARNO team sta je in voor de ondersteuning van onze ARNO klanten, ben je verantwoordelijk voor de implementatie ARNO en de bijhorende ARNO pakketten. Je staat in rechtstreeks contact met onze klanten en je komt er vaak over de vloer voor de ondersteuning en begeleiding tijdens een implementatietraject, maar ook na het afsluiten van dit traject.